تبلیغات
ویواز 2014 - چگونه در ۳ سال فروش خود را دو برابر کنیم؟

جستجو

 

چگونه در ۳ سال فروش خود را دو برابر کنیم؟

سه شنبه 20 بهمن 1394   11:48 ق.ظ

تحلیل کتاب نو کامرون هرالد: دومساوی

از کمرون هرالد موسس شرکت «گات‌جانک» چه‌چیزی می‌توان آموخت؟ ممکن است متعجب شوید وقتی بدانید که او در مدت ۶ سال درآمد را از ۲ میلیون دلار به ۱۰۵ میلیون دلار افزایش داد. هرالد،‌ که هم اکنون مربی کسب‌وکار است، معتقد است که کمپانی شما می‌تواند فروش سود را در یک بازه زمانی سه‌ساله، دومساوی نماید . او نظریه تاکتیکی ویژه‌ای ارائه می‌دهد، استراتژی فریبنده جهت افزایش سودآور با نرخ سالیانه ۲۵ درصد را تشریح می‌کند مفاهیم شفافی ارائه می‌دهد که می‌توانید آن‌ها را به‌کار گیرید. تحقیق چکیده این کتاب بلندپروازانه و تشویق‌کننده را به مجریان و کارآفرینان کوشا و باانگیزه پیشنهاد می‌کنیم.
تصویر را نقاشی بکنید


فروشگاه

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

جهت دومساوی کردن فروش سود در عرض سه سال،‌ خوب یت شرکـت خود را مجسم بکنید . از ورزشکارانی تقلید بکنید که از عکس سازی همراه با جزئیات و تمرکز عمیق جهت دستیابی به اهدافشان مصرف می‌کنند. جهت دیدن آینده‌ای پرقدرت برای شرکـت ‌تان از تاکتیک اندیشه مثبت «عکس رنگی» استفاده بکنید . در مکانی ساکت و دور از شرکـت ، فرض بکنید به بازدید شرکت خیلی خوب خود در سه‌سال آینده رفته‌اید. سه یا چهار صفحه در مورد تمام موارد دوروبرتان، مناظر، صداها، فرایندها، کارمندان نشانه‌های خوب یت بنویسید.
اهداف و پروژه‌های را مهندسی معکوس بکنید

«تصویر رنگی» اهدافی که شرکـت به آن‌ها دست‌خواهد یافت را پیش‌بینی می‌کند نهروش دستیابی به آن‌ها را. وقتی تصویر رنگی کامل شد، آن‌را با شرکای کسب‌وکار خود وبقیه حابین دربین بگذارید. از کارمندان خود بخواهید آن‌را بخوانند و در بالاترین اهمیت ذهن خود قرار دهند.

با مصرف از نقد SWOT تهیه فهرستی از نقاط قوت ضعف و تهدیدها فرصت‌ها، اهمیت فعلی شرکـت خود را معین بکنید . نظرات همه کارمندان را جمع‌آوری بکنید . پس جهت تبدیل عکس رنگی به واقعیت، از مهندسی معکوس استفاده بکنید . اهدافی که شرکـت بایستی در مدت سه سال به آن‌ها دست یابد را معین بکنید (دوره‌های زیاد ‌تر اکثرا ٌ اثر گذار نیستند.) از آن اهداف به عقب برگردید پروژه‌ها یا گام‌های ضروری جهت دستیابی به آن‌ها را طراحی بکنید . جهت هر پروژه برنامه ‌ زمانی و اهداف مشترک، قابل اندازه‌گیری، قابل‌دسدلهره و ترس ی، مرتبط و زمان‌محور درنظر بگیرید. دیدبرخی مبتنی بر بازگشت سرمایه داشته باشید. فهرستی از درآمدها و سودهای حاصله تهیه بکنید . شاخص‌های خدمات مشتریان و رضایت کارمندان را تعیین بکنید . هزینه ‌هایی که می بایست متحمل شوید، مثل وام جدید ، ساعات اضافه‌کار و غیره را محاسبه بکنید . این داده‌ها را به یک برنامه عملیاتی تبدیل بکنید از تمام مراحل مهم سه‌ساله به زمان حال برگردید و کار ‌های را با ‌ترتیب زمانی طراحی بکنید .

برای افزایش سریع، اقدامات متمرکز زیر را انجام دهید:
• استخـدام متمرکز

برای پیدا کردن و استخـدام بهترین کارمندان که نظر ‌هایی مشابه شما دارند، ازروش استخدام و مصاحبه تاثیر گذار ی مصرف بکنید . داوطلبان تصویر رنگی شما را بررسی کرده ‌اند؟ یک مجموعه موفق ، به‌طور معدل جهت هر جای خالی ۲۵۰ رزومه دریافت کرده و با ۱۶ نفر مصاحبه می‌کند. در دور اول مصاحبه‌ها، تمام متقاضیان را همزمان گرد‌هم آورید. سوالات ی مانند سوالات زیر بپرسید: «فیلم دیدنی موردعلاقه شما چیست و چرا؟»، «پیچیده‌ترین پروژه‌ای که انجام داده‌اید چه بوده است چرا؟» «بهترین داوطلب در این اتاق کیست چرا؟»‌. فرایند مصاحبه این گروه به‌شما کمک می‌کند تا متقاضیان معین ات راهبری و شیوه مصرف مناسب از آن‌ها در سازمان را بشناسید. در وهله بعد،‌ مصاحبه‌های دوساعته فردی انجام دهید تا مهارت‌های داوطلبان را بررسی بکنید . دور دوم مصاحبه‌ها را با فینالیست‌ها برگذار بکنید از گاهی همکاران خود بخواهید که در اتاق بنشینند و موارد ی بپرسند. به‌دنبال داوطلبانی باشید که ویژگی‌هایی مانند تمرکزگرایی، فرمانبردار ی،‌ هوش احساس ی مهارت‌های میان‌فردی از خود نشان می‌دهند.
• ارتباطات متمرکز

برای آنکه فوق‌العاده‌ترین کارمندان، بهترین بازده ممکن را داشته باشند، باید اهداف کار ‌های کمپانی ، وظایف آن‌ها توقعات ویژه‌ای که از آن‌ها انتظار دارید را به‌طور شفاف با آن‌ها دربین بگذارید. رابطه باکیفیت با گوش دادن فعالانه شروع می‌شود. از ابراز مخالفت پرهیز نکنید. محیطی راحت آزاد جهت گفتگو ایجاد بکنید . بدون دخیل کردن حس ات، صادقانه در مورد هر مورد مورد مجادله بحث بکنید . جهت تلطیف مکالمه ادامه بحث در مورد موارد ناخوشایند،‌ استفاده از عبارات و موارد ی مانند «احساس می‌کنم که….»، «شما چه احساس ی دارید؟» بازخوردی مناسب به‌همراه دارد.
• جلسات متمرکز

تمام جلسات بایستی نتیجه داشته باشند. زمان کارمندان خود را با جلسات پیچیده هدر ندهید. برنامه جلسه باثباتی داشته باشید. جلسه را به‌موقع شروع کرده زود تمام بکنید . از تمام بخواهید که در آن شرکت کنند. این جلسات هدفمند را در فواصل سه‌ماهه یا سالانه تشکیل دهید: جلسات «هیات مشاوران» که در مورد روش دستیابی به اهداف کمپانی بحث می‌کنند، جلسات «نقد حوزه کسب‌وکار» جهت تحلیل شیوه پیشرفت واحدهای مختلف و جلسات هر روز گروه‌های «دوست ها ه» کوچک که در آن فرمانبردار ان روش عملکرد شرکت را با «معیارهای کلیدی» مثبت به کارمندان آموزش می‌دهند. این جلسات دوست ها ه را با تفریحات گروهی به‌انتها ببرید.
• بازاریابی متمرکز

برای اجتناب از بازاریابی بی‌خاصیت ، مشتریان اقطعا لی شایسته‌ای جهت کالاها خدمات درنظر بگیرید. با تهاتری کردن محیط اطلاعیه و زمان پخش تبلیغ، تعرفه ‌های تبلیغات خود را كم شدن دهید. چنانچه این‌کار عملی نیست، برای استفاده از بهترین قیمت‌ها مذاکره بکنید . برای اعلام پیام با تعرفه کم، لوگو و نام شرکـت خود را روی ‌های خود و کارمندان درج بکنید در هر و هر‌جایی که می‌توانید آن‌ها را به‌نمایش بگذارید. «پارک کردن» نیز تکنیک ارزشمند دیگری است. «خودروهای برند‌دار» خود را در مکان‌های شلوغی پارک بکنید تا افراد بسیاری بتوانند پیام‌های تبلیغاتی شما را ببینند. با محول کردن وظایف ویِژگزینشه هر روز به کارمندان، کاری بکنید که آن‌ها بااشتیاق در بازاریابی سهیم شوند. در روزهای اولیه تاسیس شرکت گات‌جانک، ‌مدیران وظایفی مانند قرار دادن اگهی روی خودروهای پارک‌شده، جهت کارمندان بخش تبلیغات درنظر گرفتند. در انتهای روز هر کارمند وظایف انجام‌شده جهت مثال «گذاشتن ۵۰۰ اگهی روی خودروهای پارک‌شده» را گزارش می‌داد. ناظران با ارائه فهرستی از وظایف روز بعد، به گزارشات جواب می‌دادند.
• ارتباطات عمومی متمرکز

خوب یت شما در تلاش جهت مشهور کردن محصولات وخدمات، به تعریف داستان‌ها برای رسانه‌ها بستگی دارد. افراد بخش ارتباطات عمومی استخـدام نکنید. به‌جای آن، فروشندگانی پیدا بکنید که از رابطه با غریبه‌ها نمی‌ترس و نگرانی ند با امتناع و عدم‌پذیرش کنار می‌آیند. داستان‌های را به سردبیران ندهید، آن‌‌ها کارشناس رد کردن داستان‌ها می باشند . بهترین هدف‌های شما گزارشگران و نویسندگانی هستند که همواره با ایده‌های داستانی کنار می‌آیند. زوایای اقطعا لی داستان‌های شما حاوی موارد زیر است: «رویکرد یا استراتژی فروش شما»، «جریان شخصی کارآفرینی شما» و «داستان‌هایی در مورد کارمندان خاص». داستان‌های را تلفنی بازگو بکنید از روی متن بخوانید. برای پیگیری‌های بعدی از ایمیل مصرف بکنید .
• بهره‌وری متمرکز

نتایج تلاش ‌های تبلیغاتی بازاریابی را کنترل و بررسی بکنید . جهت اتخاذ تصمیمات آگاهانه به داده‌های قابل‌اطمینان احتیاج دارید و این همان زمانی است که معیارها یا «شاخص‌های کلیدی عملکرد» قدم به صحنه می‌گذارند. افراد واحدهای کسب‌وکار را موظف بکنید تا مهم‌ترین معیارها را نقد کنند. از هر واحد نماینده انتخاب بکنید تا مطمئن شوید که کمپانی به «شاخص کلیدی عملکرد» ویِژگزینشه دست یافته است. وظیفه این فرد می بایست در رابطه با این موضوع باشد. جهت پیگیری شاخص‌های کلیدی عملکرد، رنگ‌‌های مختلف ی برای داده‌های مفرق درنظر بگیرید: قرمز برای اهداف از دست‌رفته، زرد جهت کار نیمه‌تمام سبز برای اهداف محقق شده. شاخص‌های کلیدی عملکرد را حداقل به‌صورت هفتگی مرور بکنید و از کارمندان بخواهید تا گزارش دوهفتگی وضعیت پروژه ارائه دهند.
پیشرفت در شرایط رکود

رکود بهتر ی برای پیشی گرفتن از رقبایی‌ است که بسیاری از آن‌ها جهت تحمل موارد کار شان را کم می‌کنند. شما مرتکب این غلط نشوید. به‌جای آن، تیم فروش را گسترش دهید. به رقبا حمله بکنید . مشتریانی که سودی ندارند،‌ دیر پرداخت می‌کنند و خدمت‌رسانی به آن‌ها دشوار است را رها بکنید . وقت ی رقبا تزلزل پیدا می‌کنند، ‌فرصت‌ها را از چنگ آن‌ها درآورید. همواره مثبت باشید. به‌یاد داشته باشید که در شرایط سخت، افراد قوی، قوی‌تر می‌شوند. از پول حفاظت بکنید . نرخ ‌ها را کنترل بکنید اما بودجه بازاریابی یا تبلیغات را کم نکنید. این‌کار مانند آن است که نفس را قطع بکنید . مشتریان ثروتمند را شناسایی بکنید و روش‌هایی استراتژیک برای کسب درآمد بیشتر از انجام معلت ه با آن‌ها طراحی بکنید .
بهره‌وری شخصی

تمرکز عمیق مهم‌ترین سلاح شماست. تام پیترز نویسنده کتاب پرفروش «در جستجوی برتری» معتقد است که باید «شیفته ماموریت» خود باشید. حداقل یک بار در ماه «روز تمرکز»‌ داشته باشید و در آن روز فقط به موارد مهم مجموعه فکر بکنید . در آن‌روز هیچ‌کار دیگری انجام ندهید. از چهار گام اصلی مدیریت زمان مصرف بکنید : فهرستی از وظایف و کار ‌های برنامه ‌ریزی ‌شده خود تهیه بکنید . آن‌ها را اولویت‌بندی بکنید . پیشرفت روزانه خود را کنترل بکنید . جهت پیدا کردن روش‌های ارتقا بهره‌وری، نتایج را تحلیل بکنید . هر روز از خود بپرسید: «۵ مورد مهمی که باید امروز انجام دهم کدامند؟» وقت ی آن‌ها ‌را پیدا کردید، انجامشان دهید. تمرکز خود را با این پنجروش حفظ بکنید :

۱. تصور بکنید به‌جای روز کاری معمولی، تنها دو ساعت دارید. فقط روی وظایفی حیاتی کار بکنید که در این محدوده زمانی می‌گنجند.
۲. خود را از «جنون پیام‌ها» ‌خلاص بکنید . فقط دوبار در روز پست الکترونیکی ‌های خود را کنترل بکنید .
۳. فهرست اولویت‌های را به‌عنوان یک یادآوری‌کننده دائمی در معرض دید قرار دهید.
۴. قبل از شروع کار خوراکی مختصری بخورید. وقتی گرسنه هستید، نمی‌توانید تمرکز بکنید .
۵. از زمان‌سنج مصرف بکنید تا به کارایی شما یاری کند.

ی هیات مشاوران خود را ایجاد می‌کنید، به‌دنبال «شرکـت ‌سازانی» باشید که می‌توانند روش‌های گسترش شرکت را به‌شما نشان دهند، نه وکیل‌ها و حسابدارانی که بر کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، تمرکز می‌کنند. در جستجوی متخصصین «بازاریابی، تبلیغات، منابع آدم ی، ائتلاف‌های استراتژیک، اعطای امتیاز چند وامیزانی یا کسب‌وکارهای بین‌المللی» باشید. تصویر رنگی خود را به مشاوران نشان دهید. هر چند ماه یک‌بار با آن‌ها ملاقات بکنید . مربیان آموزگاران کسب‌وکار هم می‌توانند به‌شما یاری کنند.

کسب‌وکار شما خیلی مهم است، ولی زندگی شما ارزش زیادتری دارد. جهت هر دو مورد، بگذارید. اول زمان خانوادگی را در تقویم یادداشت بکنید هر چیز دیگری را در اطراف آن برنامه ‌ریزی بکنید . این‌کار حاوی اختصاص پیشاپیش زمان جهت گذران تعطیلات، بازی با بچه‌ها و رفتن به کنسرت است. از اضطراب اجتناب بکنید . مودب باشید. هوشمندانه از زمان استفاده بکنید . مشکلات کاری خود را به خانه نبرید. ورزش بکنید ، حتی چنانچه نرمش در اتاق هتل باشد. «سخت کار بکنید ،‌ سخت گیم کنید.» شب‌ها انتها هفته‌ها را استآسان کنید تا باتری بدنتان دوباره شارژ شود.


نوشته شده توسط : amir ali

How much does it cost for leg lengthening?
شنبه 18 شهریور 1396 06:35 ب.ظ
Yes! Finally something about Where are the femur tibia and
fibula?.
juliettellera.hatenablog.com
سه شنبه 17 مرداد 1396 09:43 ق.ظ
It is perfect time to make some plans for the future and it's time to be happy.

I've read this publish and if I may just I want to
recommend you few attention-grabbing issues or advice.
Maybe you can write next articles relating to this article.
I desire to learn more issues about it!
http://willavrooman.hatenablog.com/
یکشنبه 15 مرداد 1396 04:06 ب.ظ
Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful & it helped me out a lot.
I hope to give something back and aid others like you aided me.
chasehiuctkdzou.wordpress.com
شنبه 14 مرداد 1396 04:07 ب.ظ
Hey there, I think your site might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog site in Opera, it looks fine but when opening in Internet
Explorer, it has some overlapping. I just wanted to give you a quick heads up!
Other then that, awesome blog!
How do you grow?
شنبه 7 مرداد 1396 10:13 ب.ظ
Appreciate the recommendation. Will try it out.
manicure
سه شنبه 22 فروردین 1396 12:55 ق.ظ
I feel this is among the such a lot vital info for me.
And i'm happy studying your article. However wanna remark
on some normal issues, The site style is ideal, the articles
is really great : D. Just right process, cheers
manicure
چهارشنبه 16 فروردین 1396 05:40 ب.ظ
I like the helpful info you provide in your articles.

I will bookmark your blog and check again here regularly.
I'm quite sure I will learn many new stuff right here!
Best of luck for the next!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر